woensdag 28 oktober 2020

Ik zag vannacht iets geks...

 

De Heks

Ik zag vannacht iets geks een hele grote heks.
Een heks met lange haren
en een toverhoed,
een kikkersoepje koken.
Ja, dat kan ze goed.

Refrein:
Bimmele bammele bezemsteel.
Oei oei oei oei oei !
Simsalabimsidonia
Oei!

Ik zag vannacht iets geks:
een hele grote heks.
Een heks met grote oren,
en een uilenbril.
Ze maakt van jou een oorwurm
of een krokodil !

Ik zag vannacht iets geks:
een hele grote heks.
Een heks met lange nagels,
en een spitse kin.
Ze maakt haar toverdrankjes
met azijn erin !

Ik zag vannacht iets geks:
een hele grote heks.
Een heks met vieze kleren,
grijs en groen en geel.
Ze vliegt in donkere nachten op haar bezemsteel.

(Herman Broekhuizen)















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

schoolreis

 Gisteren was het de grote topdag ! Een heel leuk moment om samen met de hele klas te doen !  op schoolreis... ! Blij  trokken wij naar Bell...